Vi utvider, og har for tiden to ledige stillinger – som office manager og teknisk sjef.
Historien til Hermes går helt tilbake til 1917, og selskapet er i dag et tradisjonsrikt og fremtidsrettet fiskebåtrederi. Vår målsetning er å være en åpen organisasjon med fullt innsyn. Det betyr blant annet at alle skal kunne følge våre produkter hele veien – fra de tas opp av havet, til de er forbrukerne i hende. Selskapets årlige omsetning er omlag 170 MNOK, med 36 ansatte om bord og 4 i administrasjonen på land. Hermes AS et selskap i vekst, som stadig søker å drive kvalitetsrettet og trygt fiske. Vi er i dag et moderne selskap med stort fokus på ny teknologi, samtidig som vi opptatte av å bygge på kompetanse og erfaring vi har høstet over tid. Og kanskje oppfattes vi som litt annerledes.
Nå har vi to ledige stillinger, begge med søknadsfrist 30. september.
Office manager
Vi søker deg som har boblende arbeidslyst, utviklingsorientert mentalitet og som ønsker å jobbe i et fremtidsrettet rederi hvor du får anledning til å utvikle din egen rolle på sikt.
Les mer og søk på stillingen som office manager
Teknisk sjef
Vi søker deg som er opptatt av kvalitet i alle ledd og evner å optimalisere teknisk drift gjennom god planlegging, smart vedlikehold og systematisk oppfølging av rutiner og strukturer.
Les mer og søk på stillingen som teknisk sjef